Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Αποκαλυπτει τι κανει για την διατροφη της!

 
Το μυστικό της τέλειας σιλουέτας της αποκάλυψε η Ελένη Φουρέϊρα, η οποία δεν δίστασε να απαντήσει σε ερώτηση για το πόσα κιλά είναι και τί ύψος έχει! 

«Είμαι 51 κιλά και έχω ύψος 1.70. Είμαι καλά. Το μυστικό μου είναι ότι κάνω πάρα πολλή γυμναστική. Σε γενικές γραμμές, τρώω τα πάντα, πάρα πολλές φορές μέσα στην ημέρα. Εχω κανονίσει να τρώω λίγο και συνέχεια, πολλά και μικρά γεύματα, γιατί είμαι λαίμαργη και εάν κάνω κάτι διαφορετικό θα ξεφύγω», είπε. 

Η τραγουδίστρια μίλησε για το ενδεχόμενο να κάνει πλαστική επέμβαση: «Ελπίζω ότι δεν θα χρειαστεί. Εάν χρειαζόταν, όμως, θα το έκανα και δεν θα ήμουν καθόλου κατά αυτού. Δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα», είπε στους δημοσιογράφους στο πάρτι του Madwalk.

Ευτυχώς εκεί όλα κύλησαν ομαλά, σε αντίθεση με το περιστατικό που είχε πριν από λίγες ημέρες: «Είχα ένα μικρό ατύχημα… έπεσα. Εγινε στα παρασκήνια του κέντρου όπου τραγουδάω. Δεν είχε φώτα και έπεσα πάνω σε ένα σκαμπό. Ευτυχώς είμαι πάρα πολύ καλά. Την δεύτερη μέρα ήταν λίγο δύσκολα στην δουλειά. Ευτυχώς όμως όλα καλά».  

Από εμφάνιση μια χαρά είναι η Ελένη. Πώς, όμως, θέλει τον άνδρα που θα επιλέξει να έχει στο πλάϊ της; «Ας μην γελιόμαστε. Η εμφάνιση είναι το παν. πρέπει να είναι ωραία η εμφάνιση, να έχει χιούμορ και να τα έχει καλά με τον εαυτό του».

Οσο για το ενδεχόμενο να παντρευτεί σύντομα; «Είμαι πολύ μικρή ακόμη για να παντρευτώ». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου